?

Log in

Briohn
09 September 2008 @ 04:56 pm
Ahaha, I just. woke up on the floor of the shower. oh god.
I can only imagine my awesome ~BACK PROBLEMS~ ive been having lately are to blame. Must've been going to shave and UGH *slip*
I think I cheated death. im not sure. I like that my mom isnt home either, what the shit.

but yeah.

school was kind of slow today. I was just kinda like frrrr the whole day. Katherine in choir wadded up her sweat shirt and let me use it as a pillow whilst she was a bed. it was weird cause that was like the most comforting thing to happen all day and I dont even know her that well. whoa.

Everyone was too busy OMG END OF THE WORLD TOMORROW'ing to really care I think. How bout that, though? idk, i dont think we'll get to escape that easily. but thats just my theory.

then I had to sit outside in the cold for an extra hour and a half or so cause there was an accident or something. I tried text/calling felicia but she didnt respond. ffcoldandlonely is an awful combination

but yeah
i think ill lay down now cause my head hurts like WHOA.
also this http://search.playlist.com/tracks/what%20a%20letdown cause i listened to this like two times and though i was going crazy until I realized it was in. simlish. god what
Tags:
 
 
Current Mood: none
 
 
Briohn
20 August 2008 @ 03:18 pm
Fffffffok so today sucked. I should have figured. What I was in store for when the first thing I hear out of my mothers mouth is IM TAKING YOUR LAPTOP AWAY UNTIL YOU FINISH YOUR HOMEWORK EVERYNIGHT which i immidiately replied HEY YOURE STUPID which probably was the best thing to say on my part but jesus christ her solution to everything is ~TAKE IT AWAY~. Its not like I use it to help me or anything a lot of the time when I dont fucking know what im doing and fdgfdgggdg. And her reason was YOU DIDNT DO YOUR HOMEWORK UNTIL 9 LAST NIGHT which i actually finish finished it at 3 A.M ? Idk. I found out later that I didnt have to do as much as I did though and :('d. but yeah.

So school comes around and the first. three classes go fine. Except sacrements but only cause she played this super shitty version of Let My Love Open the Door and then proceeded to make us write whatwe thought. it was about. and then proceeded to explain how its related to god and how gods love opens the door to your heart and blah blah blah it was too infuriating to be amusing. tia would have ran that lady over, im sure of it.

So then I go to my locker to get things and I. cant get it open. so im like whatevs.

So I go to science and the teacher is. quite the cunt. Its her first year teaching or something so she is ruling with and IRON FIST or. something. but shes making us have like. 5 binders. all for. homework. class work. just. every work. which I understand to a point but she explains it so vague and shit I didnt get it. so I asked and she got. really mad. I still dont understand but whatever. I also pissed the math lady off but her and her fake tan can fuck themselves as far as im concerned.

Then of course I still couldnt get that fucking locker open so I went without lunch which makes fatty very, very cranky. And. just. fffffffmymomsfuckingfault because she just LOVES doing shit without asking me. and. idk. It was just such a crappy day. and Felicia totally just. did not acknowledge me so I was stuck with Sierra and Camille who did nothing but talk in code and giggle at their clever ways of saying LETS GET ALL SORTS OF STONED BEHIND THE SCHOOL LATER LOOLLOOLOL its not funny and you just look stupid. but they are, so.

christ why dont I ever have something happy to say here. its always BAAAAAAWWWWWWWW. Something fucking happy and worth blogging about needs to happen to me already. Sigggghhhhhhhh

In other news
ive listened to nothing but the Barenaked ladies for the past few days. theres something wrong with me, please. someone save me from the nineties.

fffff
 
 
Current Mood: distresseddistressed
 
 
Briohn
11 August 2008 @ 07:10 pm
MASH  
Behold... My Future
I will marry John Entwistle.
After a wild honeymoon, We will settle down in My house in our fabulous Apartment.
We will have 1 kid(s) together.
Our family will zoom around in a Red Bubbie.
I will spend my days as a A Cake, and live happily ever after.
whats your future




The. last thing made me laugh. really hard and idk why.
 
 
Current Mood: amusedamused
 
 
Briohn
09 August 2008 @ 08:38 pm
Hey  
Everyone says you aren't worth it.

But fuck me if I have to disagree.


Too bad im a puss whos got nothing good to say. too bad..

in other news ive got a lot of community service that needs doing. maybe i have time now. maybe.
also the new porridge soap from lush is amazing. it smells like graham crackers..
but yeah.

sorry..
 
 
Briohn
09 August 2008 @ 12:14 pm
So. Yesterday and thursday were pretty tits. Felicia came over to spend the night. We got super dressed up and went to the Sardine Factory to give David the shirt I got his kid for his birthday 434534 years ago. Listened to great music, laughed at the people trying to dance to Sunshine Superman. I learned he cant handle his alcohol though, he had like. three shots and was on the floor. :c stupid guy. I finally battered him enough while he was leaving to play me a Who song. And he was just drunk enough to whip out his guitar and rock Pinball Wizard, which Im sure he only knows cause hes an elton John nerd. but whatevs. That was very fun. The bartender came over and told me to get the hair out of my eyes so he could see my pretty face. he was dumb :c

then the next day we went. To the mall, where we bot got some pretty tits false eyelashes. If by that point I wasnt feeling icky I wouldve probably felt really pretty. But, alas.
We lurked to carmel and fucked around there a bit. We ran from foreign boys in leather jackets and drank almond coffee with cake and eventually ended up at lush. Where I got the supplies for one bath that I had last night, which was amazing and I needed it. My mind didnt leave its current thoughts, but it felt good body wise.
But yeah.
finally a good day out with someone I actually like. I needed it a lot.

I tried to go to bed but my heart wouldnt shut up so I got up and oC'd with Zoe a bunch until eventually passing out. It was a pretty good night considering.. but yeah.

Also I guess my grandma is planning some secret party for me and my brother. idk for what. weird ass family.

BUHBUHBUHUBH.
 
 
Current Mood: melancholyeh.
 
 
 
Briohn
06 August 2008 @ 11:30 pm
weh.  
Fucking fuck I want to play sims 2 so bad right now. I know thats like. a really lame thing to make a journal about but I havent played it in what, 454543 months? See that computer got a virus which I kind of expected my mom to take care of considering its her fuckin' comp but NOOOO. Its not like you need it for anything.
Also my mom wont let me play it on my dads laptop even though its already on there and installed and stuff because OMG YOU WILL BREAK IT AND HE WILL BEAT OUR ASSES.

But yeah.

Also my brothers wife is preggo

which means ill be an aunt. I guess.

Also my dog died.


Long week

I feel like drawing smutty things now. weh
 
 
Current Mood: contemplativehey look its thurop
 
 
Briohn
05 August 2008 @ 04:49 am
If you want to play too, just leave a comment on this post and I'll give you a band. Don't worry, I'll make it one you know and love. You put your ten favorite songs by that band on your LJ and challenge others others to do the same.

That fucker Tia gave me the Who because she is a fucker.

1. Substitute
2. They Are All in Love
3. A Quick One While He's Away
4. Ba baba ba-Barbara Ann
5. However Much I Booze
6. Sunrise
7. Red, Blue, And Grey
8. Magic Bus
9. 1921/What About the Boy?
10. Boris The Spiiiiiduh


Oh god ive got the worst stomach ache right now oh man
 
 
Current Location: Ass street
Current Mood: sickicky
Current Music: Something gay
 
 
Briohn
26 July 2008 @ 08:36 pm
Edit~ feeling a bit better. Took some pills and floated in the pool to cool off. Brother made fun of chris angel and David blain. but yeah. maybe ill go to bed early. Tias not here, so theres not much of a point to stay up I guess.

Whiiskeeyyy maaaans my frieeeeend



hes with me all the tiiiiiimeeee


Still wish I coulda seen Ringo, though.

------

and no mom i dont want fucking tacos it is not sunday night.


(im leaving this here for no reason)
 
 
Current Mood: indifferentBl
 
 
Briohn
16 July 2008 @ 06:54 pm
Im Really down


ectect.ect.
 
 
Current Mood: depresseddepressed
 
 
Briohn
08 July 2008 @ 10:58 pm
god I dont know :c I guess. I explain things? And if you want ill choose. seven of your interests to explain. so yeah


ed uhh. Idk. I like Encyclopedia Dramatica :c I read it when im bored.

my sweet naboolio
naboo
Naboolio, why did you have to go?
Naboolio, we really love you so.
naboo

I heard you sing you had a velvet voice
The way you danced I really had no choice
Naboolio...why did you have to go?
Naboolio..

what?

rice demons John is sick of rice, Yoko. He wants a good, traditional, Liverpudlian meal.

the moon

tia Someone I talk to. Doesnt like pink floyd.

vince noir Silllvuh back monkeeeeh.
Uhh. character from some show I watch :C
Vince Noir
Vince Noir on how turtles eat (full size)
some other shit
Photobucket
I typed 'some other shit' into the search on photobucket and thats what came up.
Tags:
 
 
Current Mood: contemplativeahurpderp